מערכת טלפוניה בענן היא בראש ובראשונה מרכזיה משוכללת לעסקים אשר עובדת בעזרת טכנולוגיה חדשנית בת ימינו ומנצלת אותה ביעילות רבה לצורך מתן שירות איכותי ומקצועי ביותר. יש לציין, כי הדור החדש של מערכת זו נועד לספק את המענה המבוקש לצרכים החדשים של חברות ועסקים שונים בארץ וברחבי העולם כולו כמובן.
מעל לכל, יש לומר, כי מערכת טלפוניה בענן מהווה לרוב את התחליף המלא למרכזיה הקיימת של העסק שלך (ככלל, טלפון קווי). היא כוללת אפשרויות ופונקציות שליטה חדשות (בדגש על יעילות עסקית ונוחות עבודה). מערכת טלפוניה בענן מאפשרת לך ולעובדיך ניהול עבודה על ידי ממש אינטרנטי נוח למדי, עם שלל פונקציות שונות. לחיצת כפתור מאפשר לכל עובד לנהל באופן יכיל את שלוחתו האישית (בין אם הוא בתוך המשרד ובין אם לא).
פונקציות אפשריות
ישנן מספר פונקציות שימושיות במערכת. כדוגמא נביא את הפונקציות הבאות: מענה קולי באמצעות המחשב וללא כל שימוש בטלפון הקווי, הגדרת הפנייה אוטומאטית, תא קולי חכם, העברת שיחות ועוד. ברגע שתתחילו לעבוד עם מערכת טלפוניה בענן, תחושו שהטלפון הוא זה שעובד עבורכם, ולא אתם אלו שחייבים לרוץ אחרי הטלפונים כל היום. מדובר במערכת גמישה למדי, הכוללת מגוון של אפשרויות בקרה מרחוק וניטור.
תמיכה תמידית
מערכת טלפוניה בענן מגיעה תמיד עם תמיכה טכנית מלאה. ניתן לפנות בכל שאלה אל שירות הלקוחות של החברה, על מנת לקבל סיוע מתאים בביצוע הפעולות השונות. עסקים רבים יעידו כי שדרוג המרכזייה הביא לשינוי מהותי בהתנהלות, שהפכה יעילה יותר בתוך העסק.
יתרונות ברורים של מערכת טלפוניה בענן
המוקד הטלפוני עובד בעצם כאפליקציה בענן. המוקד הטלפוני מותקן עבור הלקוחות במהירות, אך הם יכולים לעשות זאת גם בעצמם. מוקדני חברת מערכת טלפוניה בענן מוודאים תמיד את אמינותה וזמינותה של המערכת, תוך ניטור פעולות הליבה שלה. מנהל מוקד יכול תמיד לגרוע או להוסיף מוקדים ללא כל הגבלה. כל תכונותיו השונות של המוקד הטלפוני בענן, הינן זהות לאלו של המוקד הטלפוני אשר מותקן באתר הלקוח.