בין אם אתם נמנים עם לקוחות חברת נטוויז'ן ובין אם לא יכול להיות שתרצו לפנות אל שירות הלקוחות של נטוויז'ן. שירות הלקוחות של החברה יכול לענות על שאלות רבות שחלקן נוגעות לאלו שעוד לא לקוחות של החברה ורוצים לקבל מידע על הצטרפות וחלק שאלות של לקוחות החברה.
התעניינות בהצטרפות אל שירותי החברה
כל מי שעוד לא נמנה עם לקוחות חברת נטוויז'ן יכול לפנות אל שירות הלקוחות של נטוויז'ן ולקבל מידע על שירותי החברה וכן קבלת הצעה להצטרפות. ההצעה תינתן לכל אחד באופן אישי לאחר הבנה איזה שירות בדיוק הוא מחפש ואלו מבין מוצרי החברה יוכלו לעזור לו ולשרת אותו בדרך הטובה ביותר.
בירור חשבוניות עבור לקוחות קיימים
לקוחות קיימים של החברה יכולים להתקשר אל שירות הלקוחות כדי לקבל מידע על חשבוניות כולל שחזור של חשבוניות ישנות, הבנה ממה החשבונית מורכבת וגם שינוי היעד אליו החשבונית תגיע (לקוחות רבים בוחרים לקבל את החשבונית במייל ומבקשים לשנות את כתובת המייל מדי פעם).
תמיכה בתקלות
שירות הלקוחות של נטוויז'ן יכול לסייע בכל שאלה הנוגעת לתמיכה או לתקלות של השירות. הנציגים של השירות שמחים מאד לענות על כל שאלה והם יכולים להסביר ללקוחות מה עליהם לעשות כדי להתגבר על התקלה ואם הם חשים שיש צורך בעזרה מקצועית הם יפנו את הלקוח להמשך טיפול.
שינוי אמצעי תשלום
פעולה כמו שינוי אמצעי תשלום מתבצעת על ידי שירות הלקוחות של נטוויז'ן בשיחת טלפון אחת. אין זה משנה אם כרטיס האשראי נגנב, אם הלקוח פתח חשבון חדש או אם יש סיבה אחרת לשנות את אמצעי התשלום, אפשר לבצע את הפעולה בשיחת הטלפון מול נציגי השירות.