מספר הטלפון של הוט מובייל יכול לעזור לכם במקרים שונים בין אם אתם לקוחות החברה או אם אתם חושבים להצטרף אל שירותי החברה. הנציגים של החברה עוברים הכשרה מקיפה במטרה לתת את השירות הטוב ביותר לכל מי שמתקשר אליהם ואין זה משנה אלו שאלות הוא רוצה להעלות בפני הנציגים. כמו כן, הנציגים יכולים לתת שירות בשפות שונות מעברית וכל זה כדי לקבל תשובה לכל שאלה בצורה הטובה יותר.
התחברות כלקוחות חדשים
התקשרות עם מספר הטלפון של הוט מובייל מאפשר לכל אחד להתחבר אל שירותי החברה, לקבל הצעה לחבילה המתאימה לו ולבחור מספר חדש או לנייד מספר קיים.
- מספר חדש – אם עוד אין לכם מספר נייד ואתם רוצים ליצור מספר חדש או אם אתם רוצים להוסיף מספר על זה שכבר יש לכם (כמו למשל עבור אחד הילדים), אתם יכולים להתקשר אל מספר הטלפון של הוט מובייל וליצור מספר חדש. לבחירתכם תוכלו לבקש מספר שנראה לכם מתאים מתוך המספרים שיוצעו לכם ולברר אם ישנו מספר פנוי שמתאים לכם.
- ניוד מספר קיים – אם יש לכם מספר קיים אתם יכולים לשמור עליו ולהמשיך להשתמש בו כרגיל עם אותו מכשיר, רק לשנות את כרטיס הסים וליהנות מקליטה טובה ועלות של חבילה אטרקטיבית. ניוד של המספר הקיים יכול להיות פשוט מאד ואפשר לעשות אותו לבד או בעזרת נציגי השירות של החברה.
יצירת קשר ללקוחות החברה
לקוחות חברת הוט מובייל יכולים להתקשר אל מספר הטלפון של החברה כדי לשאול שאלות, לטפל בתקלות, לקבל מידע על חבילות שונות של החברה ועוד. שירות הלקוחות יכול לענות ללקוחות בשפות שונות ובשעות נרחבות של היום.