מענה אנושי לעסקים הוא דרך של עסקים קטנים, בינוניים או גדולים לתת מענה ללקוחותיהם לכל אורך היום ולעתים אפילו בסופי שבוע. המענה האנושי הוא שירות חוץ לעסק, כלומר העסק עצמו לא צריך להעסיק עובד או לשים עמדה נוספת במקום והוא עדיין יכול לקבל את כל ההודעות הנכנסות. ישנם מספר יתרונות בולטים לעסק שמחליט לשים שירות של מענה אנושי לעסקים ואלו הם קבלת פניות גם בשעות עומס או סגירה של העסק, חיסכון כספי ומענה של כל השיחות.
קבלת פניות בכל שעה
מענה אנושי לעסקים הוא מענה אשר מאפשר לעסק לתת תשובות ללקוח או לקבל את הפניות שלו בכל זמן. בעל העסק קובע מתי הוא רוצה שהמענה האנושי יעמוד לרשותו. יש שיחליטו להעמיד את המענה האנושי בכל שעה ובכל ימות השבוע ויש שיגבילו את המענה לשעות מסוימות. מעבר ליכולת להעמיד את המענה כשהעסק סגור, יש שבוחרים להשתמש בשירות מענה אנושי לעסקים גם בשעות הפתיחה של העסק על מנת למנוע עיכובים ולשים כח אדם שמטפל כל הזמן בשיחות הנכנסות.
חיסכון כספי
עסק אשר רוצה לקבל את השיחות מהלקוחות שלו כל היום חייב לשים כוח אדם לצורך כך. כוח האדם יכול להיות בעל העסק עצמו ואז הוא ישקיע מאמצים רבים במתן מענה ולעתים על חשבון העבודה השוטפת ואפשרות נוספת היא לשים עובד במשרה מלאה שיקבל את כל השיחות הנכנסות. השירות של מענה אנושי לעסקים לעומת זאת חוסך לעסק העסקה של כוח אדם.
מענה לכל שיחה
גם כשהעסק פתוח לעתים מתפספסות שיחות. כל עסק רוצה לקבל את כל הפניות אליו וזאת כדי לא לגרום ללקוח להתקשר לעסק הבא או לחשוב שהשירות לא טוב ולצורך כך ניתן להשתמש בשירותי המענה האנושי.