מענה טלפוני לעסקים הוא שירות שהלך והתפתח בשנים האחרונות וישנם יותר עסקים אשר מאמצים אותו מבעבר. היום, כל עסק יכול לתת מענה מושלם ללקוחות שלו בכל שעה שרק יבחר ולהחזיק כוח אדם מבלי להיות עסוק בהעסקת עובדים או בטיפול בהם. מענה טלפוני לעסקים מאפשר לכל עסק להרחיב את השירותים אותם הוא נותן ללקוחות שלו מבחינת שעות השירות, אופי המידע המועבר ללקוחות ואפילו יש לו אפשרות להגדיל את ההכנסות של העסק.
שעות השירות
כל עסק מוגבל בכמות השעות בהם בעל העסק או העובדים שלו יכולים לתת מענה. בעל העסק הוא זה שקובע מתי הוא רוצה שיפעל המענה הטלפוני. ישנם בעלי עסקים אשר רוצים לתת שירות 24 שעות ביממה, לאורך כל השבוע וישנם בעלי עסקים שירצו לתת מענה רק בשעות הבוקר המוקדמות ובערב. עבור כל עסק מענה טלפוני לעסקים הוא הזדמנות להרחיב את שעות השירות של המקום.
שירות מקצועי
ישנה אפשרות לשכור מענה טלפוני לעסקים אשר יעניק גם שירות מקצועי ולא רק יענה לשיחות נכנסות. השירות המקצועי יעיל מאד לקליניקות או למי שרוצה לתת תמיכה ללקוחותיו. קליניקות יכולות ליהנות מכך שהמענה הטלפוני יקבע ללקוחותיהם את תאריכי הטיפול ובכך בזמן שהמטפל עצמו נמצא בקליניקה עם מטופל, יש מי שדואג למלא לו את היומן.
שירות מכירות
כל עסק חי על המכירות ואפשרות מצוינת להגדיל את המכירות היא לשים שירות של מענה טלפוני לעסקים אשר עוסק במכירות. כאן מדובר על צוות מקצועי שלומד על סל המוצרים של העסק ויודע להשתמש ביכולות המכירה שלו כדי לגרום לעסק ליצור מכירות גם בשעות הסגירה או בשעות העומס בהן לא ניתן לתת מענה מתוך העסק.