כיצד בעצם קובעים את העלות של מענה טלפוני? אתם הרי רוצים לפנות לשירות חיצוני שכזה, כדי שתמיד יהיה מי שיענה ללקוחות שלכם ויוכל לקחת מהם פרטים. אולם, לצד כל היתרונות והשירותים, יש שורה תחתונה שמעניינת אתכם, והיא הסוגיה של המחיר של מענה טלפוני. חשוב מאד להבין כיצד קובעים בעצם את המחיר עבור השירות, ומה יכול להשפיע עליו.
אז איך זה נקבע?
באופן עקרוני, המחיר של מענה טלפוני נקבע לפי טיב השירות שאתם תקבלו, ועל פי השאלה עד כמה הוא באמת מקיף. יש עסקים שמלכתחילה רוצים שהשירות יהיה רק לשעות מסוימות. לעומת זאת, עסקים אחרים מעוניינים להשתמש בשירות הזה במשך 24 שעות ביממה ו7 ימים בשבוע כולל שבתות וחגים, ואז אפשר שהמחיר של מענה טלפוני בהחלט יעלה.
למידע נוסף לחץ כאן – מענה טלפוני מחיר
ההשפעה של איכות השירות על המחיר
אל תשכחו שגם האיכות של השירות יכולה להשפיע. אם קיבלתם הצעת מחיר נמוכה מאד עבור המענה הטלפוני זה אמנם נשמע מפתה, אבל נסו לוודא מה אתם מקבלים בתמורה. אפשר שתמורת מחיר זול המוקדן רק ייקח פרטים וזה הכל. לעומת זאת במחיר גבוה יותר, המוקדן גם משנן תסריטי שיחה מסוימים ויודע איך להגיב למגוון רחב מאד של בקשות, ובכך מייעל מאד את העסק שלכם!
כמו כן, לעתים המחיר נקבע לפי המורכבות של העסק עצמו. אם למשל אתם צריכים במסגרת זו גם ניתוב של השיחה לשלוחה מסוימת, שירותי מזכירות נלווים, ועוד – זה מייקר את המחיר.
אבל זה לרוב משתלם
מה שחשוב לזכור הוא שכמעט תמיד בסוגיה של המחיר של המענה הטלפוני, אזי העלות תהיה משתלמת לכם מאד. המחירים החיצוניים כיום נעים בין 100 ל200 ש"ח ברוב המסלולים. השוו זאת להעסקה של מזכירה, אפילו במשרה חלקית, ותבינו את פערי המחיר.