מענה טלפוני עשוי לפתור בעיות של עומס במחלקות שונות, כגון: מחלקת שיווק ומכירות, מחלקת תמיכה, מחלקת מבצעים מיוחדים וקמפיינים שונים ומסעות פרסום ממוקדים. מענה טלפוני משמש למעשה כמרכז הזמנות, כמוקד מידע וגיבוי וכגיבוי למזכירה. בכל פעם שאתם נתקלים בקשיים אשר קשורים לכוח אדם ושיחות טלפון מרובות מדי או לחילופין עומס רב מדי על הקווים במשרד שלכם, מומלץ לכם לפנות לחברה אשר מעניקה מענה טלפוני.
מהו המענה הטלפוני?
מענה טלפוני הינו מענה אנושי, מתקדם ודינמי עבור עסקים. המענה הטלפוני הינו שירות טלפוני אשר נחוץ למען הניהול השוטף של העסק או המשרד שלכם. השירות נחוץ במיוחד לעסקים אשר מספקים יעוץ ותמיכה במשך עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. אם ברצונכם לשדר אמינות, מקצועיות ואכפתיות רבה עבור הלקוחות שלכם, ואין לכם בנמצא מזכירה פעילה במשך עשרים וארבע שעות ביממה, צרו קשר עם חברה המספקת שירות של מענה טלפוני במשך עשרים וארבע שעות ברציפות, שבעה ימים בשבוע, ותיהנו מאיכות חיים חדשה, לכם וללקוחות שלכם.
פרמטרים חשובים של מענה טלפוני
הפעלת מענה טלפוני עסקי תאפשר לכם לנהל את הלקוחות אשר פונים אל העסק שלכם ולהעביר את פנייתם ישירות אל האדם או אל המחלקה שהם מעוניינים. במידה שיהיו אלו לקוחות קיימים – הם יועברו אל מחלקת שירות לקוחות, במידה ויהיו אלה לקוחות חדשים – הם יועברו אל מחלקת מכירות, במידה ויהיו אלו ספקים – הם יועברו אל הנהלת חשבונות באופן ישיר.
הפעלת שירות מענה אנושי עסקי מאפשרת לכם כבעלי עסקים לשכור חבילות שירות אשר מבוססות על זמן השימוש בפועל בלבד. בשיטת התמחור הספציפית הזאת, התשלום הוא רק עבור זמן השירות שניתן לכם ולא עבור זמן ההמתנה או כוננות. מוקד מענה טלפוני מאפשר לכם להפיק את המרב ממסעות פרסום השיווק ומיתוג של העסק שלכם. הם יידעו על כל פנייה של לקוח שהתקשר בשעות הפעילות וגם בסיום שעות הפעילות.