בחברת פלאפון הבינו מזמן שלקוח מרוצה הוא לקוח טוב שממשיך לרכוש חבילות ומביא חברים חדשים. עם הגידול הטבעי של כמות הלקוחות מידי חודש הפכה חברת פלאפון למטאור בתחום התקשורת ושירות לקוחות. לקוח מאוכזב לא רק שיעזוב את החברה הוא יגרום לעוד עשרה אנשים לסיים את המנוי ולעבור לחברה מתחרה, בדיוק מזה חברת פלאפון מנסה להימנע ונכון לעכשיו היא גם מצליחה.
סוד הקסם
חברת פלאפון נחשבת לאחת החברות המתקדמות בתחום שמצליחה להישאר הרבה מעל כל חברה סלולארית אחרת. מה שטרם הצליחו חברות אחרות לפענח זהו סוד הקסם של יחידת שירות הלקוחות של פלאפון. כמובן שהכול טמון בהכנה מוקדמת של צוות העובדים להתמודדויות עם סדרת מצבים מורכבים ודרך היציאה והפתרון המתבקשים מהם.
למידע נוסף לחץ כאן – פלאפון שירות לקוחות
הכשרה נכונה
הכשרה נכונה על ידי צוות מומחים טוב מבטיח את התוצאות הטובות ביותר ומבטיח באותה מידה שורה של אנשי שירות לקוחות המספקים שירות מהיר, מקצועי, רגיש ואחראי. לקוח ממורמר שלא יקבל מענה בזמן לצד תשובות מעורפלות ולא רציניות לא יחכה הרבה בטרם יבקש להתנתק ולעבור לחברה אחרת ועל הדרך גם ייקח איתו עוד לקוחות שכלל לא הייתה איתם שום בעיה, אך רק משום היותו החבר שלהם, הם יעזבו, לכן שירות הלקוחות של חברת פלאפון חייב להיות הטוב ביותר בכל שרשרת השירות הזאת.
לקוח מרוצה הוא לקוח מקדם
בחברת פלאפון צוות שירות הלקוחות משתדל כל הזמן להיות יצירתי במתן חוויה חיובית ללקוח. אפשרויות ההטבות הן רבות וזה מתחיל בהגדלת החבילות הבסיסיות ללא עלות נוספת וכלה במתן מכשירים חדשים בעת אבחון בעיה קשה לטיפול. לא כל חברה מייחסת חשיבות שכזו ללקוחותיה ולכן חברת פלאפון היא המובילה בתחומה במתן שירות.