לקוחות של כל בית עסק מצפים לקבל מענה אנושי כאשר הם בוחרים ליצור עמו קשר. עם זאת, רוב בעלי העסקים עושים טעות ומנסים לחסוך בהוצאות על ידי הפעלת מענה ממוחשב ואוטומטי בלבד. במקרים כאלה, ניסיון לצמצם בהוצאות כוח האדם עלול לעלות ביוקר. אם לקוחות יוצרים קשר עם בית עסק ובצד השני יש מענה ממוחשב ולא מענה אנושי, המשמעות עלולה להיות אובדן שלהם לטובת המתחרים.
מה שבעלי עסקים צריכים לדעת ולעשות לפני שהם מציעים מענה אנושי ללקוחות שלהם הוא להכיר את האפשרויות שעל הפרק. כך בעלי עסקים יכולים למשל לראות שהפעלה עצמאית של מענה אנושי היא בכלל לא האופציה היחידה. בפועל, יש גם את האפשרות של הפעלת מענה אנושי במודל של מיקור חוץ וריכוז של כל היתרונות תחת קורת גג אחת.
מה היתרונות של מענה אנושי במודל של מיקור חוץ?
מודל של מיקור חוץ מאפשר לנצל את כל היתרונות של מענה אנושי ללקוחות של העסק. קודם כל, המשמעות היא שבעלי עסקים יודעים מראש כמה כסף הם עומדים להוציא כל חודש על השירות הזה. בגלל שמדובר על שירות במודל של מיקור חוץ, העלות היא קבועה וניתן להיערך אליה. אצל בעלי עסקים או נציגים של חברות, הוצאה קבועה היא פקטור משמעותי ביכולת לשמור על תזרים מזומנים ולהגדיל הכנסות.
שנית, היתרון של מענה אנושי במודל של מיקור חוץ בא לידי ביטוי בכך שהוא מנטרל את הפקטור של הגודל. במילים אחרות, שירות כזה במודל של מיקור חוץ יכול להתאים גם לבתי עסק קטנים וגם לבתי עסק גדולים. תודות למאפייני השירות, הוא מוכיח את עצמו כהשקעה משתלמת.